Σε νέες – σύγχρονες εγκαταστάσεις το ΚΕΠ

Σε νέες – σύγχρονες εγκαταστάσεις το ΚΕΠ

Κώστας Κουκοδήμος: «Η αναβάθμιση των υπηρεσιών, αποτελεί καθημερινό μας στόχο» 

Ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Δήμου Κατερίνης, στο νέο χώρο, επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως 51 στην Κατερίνη.

Η μεταφορά του ΚΕΠ σε νέο χώρο ξεκίνησε την περασμένη και Πέμπτη ολοκληρώθηκε χθες (Κυριακή) και από σήμερα Δευτέρα είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει τους πολίτες οι οποίοι μπορούν να προσέρχονται, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Κέντρο, για όσο θα είναι σε ισχύ τα έκτακτα υγειονομικά μέτρα προστασίας.

Η μετεγκατάσταση του ΚΕΠ (από το ισόγειο του Δημαρχιακού Μεγάρου) σε νέο σύγχρονο χώρο κρίθηκε επιβεβλημένη, μετά την ένταξή του στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Δικυβέρνησης «myKEPlive», μέσα από την οποία δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο χώρο.

Με τον εκσυγχρονισμό του ΚΕΠ του Δήμου Κατερίνης γίνονται γεγονός «τα ψηφιακά ραντεβού» μέσω του myKEPlive.gov.gr., αφού παρέχεται η δυνατότητα στα Κέντρα να διεκπεραιώνουν και μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών όπως: «Πληροφόρηση – Αίτηση», «Εξυπηρέτηση από το δήμο σας», «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» και «Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις».

«Η αναβάθμιση των υπηρεσιών, αποτελεί καθημερινό στόχο του Δήμου Κατερίνης», δήλωσε ο δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος, ο οποίος, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Δημήτρη Μορφακίδη επισκέφτηκε το πρωί τις νέες εγκαταστάσεις, υπογραμμίζοντας ιδιαίτερα πως «με τη λειτουργία του ΚΕΠ στο νέο χώρο, διευρύνεται το πεδίο εξυπηρέτησης πολιτών με την εισαγωγή νέων μεθόδων επικοινωνίας και τεχνολογίας». Επιπλέον, τονίζει ο δήμαρχος, ότι «οι συνθήκες εργασίας για τους εργαζομένους γίνονται ιδανικές, ενώ και οι πολίτες θα εξυπηρετούνται σε έναν χώρο που πληροί όλες τις προϋποθέσεις υποδοχής και εξυπηρέτησης του κοινού».

Να σημειωθεί, πως για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι ώρες που το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κατερίνης (Εθνικής Αντιστάσεως 51) παραμένει ανοιχτό στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 π.μ. έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, στα  τηλέφωνα 2351 350000 έως 3500008.

 

Related Posts

Περί rescueteampieria 139 Άρθρα
«ΔΙΑΣΩΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΙΕΡΙΑΣ» με έδρα την Κατερίνη. Όταν αυτό απαιτείται ο Σύλλογος μπορεί να εμφανίζεται και με την διεθνή του επωνυμία στην αγγλική «Rescue Team of Pieria». Ο Σύλλογος μας είναι ενταγμένος στη Πολιτική Προστασία, και συνεργάζεται αρμονικά με όλους τους Δημόσιους φορείς (Αντιπεριφέρεια, Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ), αλλά και με τους άλλους Εθελοντικούς Συλλόγους. Έχουμε λάβει μέρος σε όλα τα ατυχήματα, που έχουν συμβεί στη περιοχή μας, όπως ατυχήματα στο Όλυμπο, τροχαία ατυχήματα, Θαλάσσια ατυχήματα. Άλλες δραστηριότητες του συλλόγου : Εκπαίδευση των μελών τηςΟμάδας, στις πρώτες βοήθειες και σε άλλες δεξιότητες, κάθε Τετάρτη απόγευμα στα γραφεία του Συλλόγου. Ενημέρωση,Εκπαίδευση και Πιστοποίηση πολιτών στις πρώτες βοήθειες, σε τμήματα που γίνονται δύο με τρείς φορές τον χρόνο, κάθε Δευτέρα απόγευμα στα γραφεία του Συλλόγου. ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ α) Η συνεχής εκπαίδευση των μελών στα πλαίσια της έρευνας και διάσωσης με την κατά το δυνατόν οργάνωση προβολών, ομιλιών, παρουσιάσεων και κάθε είδους εκδηλώσεων με ηθικό, κοινωνικό, διασωστικό, επιστημονικό περιεχόμενο, η διοργάνωση εκδρομών, κατασκηνώσεων, ενημερωτικών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων καθώς και η έκδοση και κυκλοφορία οπτικοακουστικού υλικού, και εντύπων κάθε είδους. β) Η επιστημονική αναζήτηση μεθόδων, τεχνικών και ευρεσιτεχνιών καθώς και η απόκτηση, χρησιμοποίηση και τελειοποίηση οργάνων και βοηθημάτων σύγχρονης τεχνολογίας στον τομέα της έρευνας και διάσωσης και παροχή άμεσης βοήθειας. γ) Η συμμετοχή - κατά τμήμα ή συνολικά – σε αποστολές έρευνας και διάσωσης στην Ελλάδα και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις στο Εξωτερικό δ) Η ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας μεταξύ των ημεδαπών και αλλοδαπών Σωματείων, Ομοσπονδιών, Ενώσεων, των Αθλητικών και λοιπών Αρχών του Κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ: Η Διασωστική Ομάδα Πιερίας έχει πενταμμελές Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέγεται κάθε τρία χρόνια. Προβλέπεται η λειτουργία των παρακάτω Επιτροπών: 1. Επιτροπή Ενημέρωσης – Πληροφόρησης & Δημοσίων Σχέσεων. 2. Επιτροπή Εκπαίδευσης και Συντονισμού της Έρευνας- Διάσωσης. 3. Επιτροπή Προμηθειών - Διασωστικών Υλικών & Ραδιοτηλεπικοινωνιών. ΟΜΑΔΕΣ Α. Ομάδα : Έρευνας και Διάσωσης σε εξειδικευμένες περιπτώσεις : Σε κλειστό περιορισμένο χώρο, σε ατυχήματα με επικίνδυνα υλικά, σε ατυχήματα από οχήματα, σε πυρκαγιές, μετά από σεισμό, Αστική Διάσωση. Β. Ομάδα : Έρευνας και Διάσωσης στο βουνό Γ. Ομάδα : Έρευνας και Διάσωσης στο νερό Δ. ΟΜΑΔΑ: ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ